Tőzsdehírek
2018. január 18. 23:00
Kiemelt témák:  Benzin ár    OTP    BUX    Tőzsde    Technikai elemzés    Olaj    Elemzés    Svájci frank     Euro Forint    Alapkamat    Bérkalkulátor

Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM

2018.01.12. 17:20 • gazdasagportal.hu
A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaság pénteki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut ...
Folyatatás az eredeti oldalon »
Most a címlapon
Ajánljuk még

Legnépszerűbb cikkek