Strategiat akar borszakma |
Hasonló találatok a webről: Az idén termett 3 millió hektoliter bor mennyiségében és minőségében is jónak mondható, és jelentősen meghaladja az elmúlt évek gyenge terméseredményeit. Bővebben » „Nem a világpiachoz mérni magunkat öngyilkos stratégia” Azt nyilatkoztad két éve, hogy ezer sebből vérzik a magyar borszakma. Derűsebben látod mára a helyzetet? Összehasonlításban nem tudom sem ... Bővebben » Borászat Marketing – Marketing szolgáltatások borászatoknak Hatékony és teljes körű marketing- és kommunikációs szolgáltatások pincészetek, borpiaci szereplők és borszakmai szervezetek részére. Bővebben » Hungarian Wine Summit – Akár a helyszínen is születhetnek új üzletek 4 nappal ezelőtt - VINCE: A Nemzeti Bormarketing Stratégia meghatározza a magyar bor kiemelt exportpiacait is. Melyek ezek, és milyen potenciállal rendelkeznek? Bővebben » Miközben a spanyol borszakma is elégedetlen a saját brandépítéssel, arra panaszkodnak, hogy nincsen jó bormarketingjük az olaszokhoz képest. Bővebben » az Országgyűlés Mezőgazdasági bizottsága J e g y z ő k ö n y v már alkalom arra, hogy a borszakmai Szóba került az elhangzottakban az ágazati stratégia. az vesz részt benne, aki akar, aki nem akar, nem ... Bővebben » Egyedülálló borüzleti képzés indul a Tokaj-Hegyalja Egyetemen „A TWBI megalapításával új minőséget teremtünk a magyar borszakmai képzésben és felhelyezzük a Tokaj-Hegyalja Egyetemet a nemzetközi wine ... Bővebben » Rókusfalvy Pál: Nem azért vagyok közelebb a tűzhöz, mert oda ... A termelőket arra kell biztatni, hogy gyümölcsös, könnyed, akár csökkentett alkoholtartalmú borokat készítsenek. Tudjuk, hol kell a petárdákat ... Bővebben » Hegyek. Borok. Közösség. Borászportál A bormarketing stratégia kialakításához a borpiac szereplőinek arról is képet kell kapniuk, hogyan gondolkozik a fogyasztó. Ennek megismerését segíti egy ... Bővebben »
Stratégiát akar a borszakma
Az idén termett 3 millió hektoliter bor mennyiségében és minőségében is jónak mondható, és jelentősen meghaladja az elmúlt évek gyenge terméseredményeit. Bővebben » „Nem a világpiachoz mérni magunkat öngyilkos stratégia” Azt nyilatkoztad két éve, hogy ezer sebből vérzik a magyar borszakma. Derűsebben látod mára a helyzetet? Összehasonlításban nem tudom sem ... Bővebben » Borászat Marketing – Marketing szolgáltatások borászatoknak Hatékony és teljes körű marketing- és kommunikációs szolgáltatások pincészetek, borpiaci szereplők és borszakmai szervezetek részére. Bővebben » Hungarian Wine Summit – Akár a helyszínen is születhetnek új üzletek 4 nappal ezelőtt - VINCE: A Nemzeti Bormarketing Stratégia meghatározza a magyar bor kiemelt exportpiacait is. Melyek ezek, és milyen potenciállal rendelkeznek? Bővebben » Szétgurult gyöngyszemek országa Hegyközségek Nemzeti Tanácsa Miközben a spanyol borszakma is elégedetlen a saját brandépítéssel, arra panaszkodnak, hogy nincsen jó bormarketingjük az olaszokhoz képest. Bővebben » az Országgyűlés Mezőgazdasági bizottsága J e g y z ő k ö n y v már alkalom arra, hogy a borszakmai Szóba került az elhangzottakban az ágazati stratégia. az vesz részt benne, aki akar, aki nem akar, nem ... Bővebben » Egyedülálló borüzleti képzés indul a Tokaj-Hegyalja Egyetemen „A TWBI megalapításával új minőséget teremtünk a magyar borszakmai képzésben és felhelyezzük a Tokaj-Hegyalja Egyetemet a nemzetközi wine ... Bővebben » Rókusfalvy Pál: Nem azért vagyok közelebb a tűzhöz, mert oda ... A termelőket arra kell biztatni, hogy gyümölcsös, könnyed, akár csökkentett alkoholtartalmú borokat készítsenek. Tudjuk, hol kell a petárdákat ... Bővebben » Hegyek. Borok. Közösség. Borászportál A bormarketing stratégia kialakításához a borpiac szereplőinek arról is képet kell kapniuk, hogyan gondolkozik a fogyasztó. Ennek megismerését segíti egy ... Bővebben » Most a címlapon:
|